کد خبر 370211
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده دردامنه های جنوبی البرز،شمال غربو غرب کشور طی 24 ساعت آینده خبر داد.

به گزارش مشرق، احد وظیفه در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، امشب همچنان جوی نسبتا پایدار در غالب مناطق کشور وجود دارد که پیامد آن افزایش آلاینده های جوی در شهر های صنعتی و پر جمعیت است. روز چهارشنبه وزش باد جنوبی در استان های گیلان و اردبیل افزایش نسبی دما در سواحل دریای خزر را به همراه دارد.

به گفته وی، همچنین فردا  گذر موج ضعیفی در نواحی شمال غرب، غرب  و دامنه های البرز را تحت تأثیر قرار داده و سبب بارش پراکنده در این نواحی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: بعد از ظهر فردا وزش باد در استان تهران موجب کاهش غلظت آلاینده های جوی خواهد شد و روز جمعه مجددا جوی پایدار در غالب مناطق کشور حاکم می شود.

وظیفه اظهار داشت: بعد از ظهر پنج شنبه شرق خلیج فارس و روز جمعه کل خلیج فارس مواج خواهد بود.

وی افزود: آسمانی نیمه ابری تا ابری در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده و گاهی وزش باد  است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت با یک درجه افزایش نسبت به امروز به ترتیب به 12 و 3 درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس